dessithehappyface

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Dessi :) - 2 juli 2011 23:07

Tjena allihopa!

Nu är pausen slut o jag är sugen på att börja blogga igen. Mycket roligt som har hänt, men om jag skulle ta upp allt så hade inlägget blivit för tok för långt haha. Så jag skriver bara om dagens händelser ;)


Idag har man varit på Falsterbo Hore Show med stallgänget, sjukt kul var det! Det var mycket roligt att titta på och shoppat har man också gjort ;) Har inhandlat ett nytt hoppspö (eftersom jag har slarvat bort det andra), en ny ridjacka/kofta... och sist o inte minst... en ny MOBIL! Ja, tror det eller ej så går det att köpa en mobil på Falsterbo horse show ;)  


Ja, en jättemysig dag. Tack alla som var med! (:


Bilder kommer upp imorgon på min FB, men här får ni ett litet smakprov:


Sara, Emelie, Matilda & Emma (:

Söta Annie (:

Alexander Zetterman (:


P.S glöm inte besöka min youtubekanal: Dessan93


(:      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards