dessithehappyface

Direktlänk till inlägg 28 maj 2011

Tävling osv.

Av Dessi :) - 28 maj 2011 17:48

Har haft en otroligt bra helg ensålänge!


Igår: Gick i skolan på förmiddan. Skrev prov i samhällskunskap och jag hoppas att det gick bra. Efter skolan åkte jag in till stan o fixade lite ärenden. Sen hem nån timme och sen tog jag bussen ut till stallet för att förbereda inför morgondagen (Idag). Putsade allt, fixade lite med Rock it, fyllde Hö-nät osv. 


Idag: Har jag tävlat på bortaplan idag. Det var debut med Rock it och vi tävlade den lättaste klassen (90 cm). Det kändes kanonbra allting! Dock kom vi igenom halva banan. Fick först ett stopp på det första hindret, hade alldeles för dålig galopp. Sen drev jag på henne lite mer på det andra försöket och sen hoppade hon de 3 första hinderna perfekt. Det fjärde hindret var precis vid en (pullermangrav?) med grejer i så hon tittade nog lite mer på den än på hindret, så vi fick en vägran på det. På andra försöket var hon jättebussig, hoppade typ stillastående :O sen så stod 5:an på samma linje, som var ett hinder med vattenmatta under. Vi var redan i obalans på 4:an, så kom helt fel på det hindret så det blev en tredje vägran och vi blev uteslutna. Sen fick vi hoppa ett hinder innan vi gick ut och då hoppade hon jättefint.


Jag är verkligen jättenöjd med tävlingen. Rock it kändes väldigt bra och hon tyckte nog att det var lika roligt som jag, och jag tyckte det var skitkul! Ser redan framemot nästa tävling. Detta är bara början (:


Från våran första tävling tillsammans (mars detta året) (:  

 
 
emma "den bästa " knutsson. ;)

emma "den bästa " knutsson. ;)

29 maj 2011 11:06

bra jobbat dessi! :D
får hoppas jag kan vara med nästa gång! :D<3

http://www.rockiiebooi.bloggplatsen.se

Dessi :)

29 maj 2011 17:09

Tack så mkt emma! :D
de hoppas jag oxå! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dessi :) - 16 juli 2011 13:29

Dessa fina bilderna från träningslägret har jag fått av Arne, Tack så mkt! (: Kadrilljträning :D Söt pålle :')   Synd att jag är helt efter i detta språnget.. Rock it är så jäkla fin! <3   <3               ...

Av Dessi :) - 15 juli 2011 18:37

Fredag idag o det är underbart! Ska sammanfatta de två senaste dagarna:   Igår: Gjorde inte så mycket mer än att jobba hela dan o sen dega framför datorn o tv:n, Najs!   Idag: jobbat hela dan o nu ikväll blir det fest, me like! :D   Imo...

Av Dessi :) - 13 juli 2011 18:00

Sorry att jag har haft dålig update igen. Men har haft roligare saker för mig än att sitta o dega framför datorn. Kan sammanfatta vad som har hänt under denna veckan:   Mån: Jobbade första dan. Efter jobbet stack jag till Amanda. Jag, Amanda, Bec...

Av Dessi :) - 7 juli 2011 21:20

Tjena! Sorry för dålig update IGEN. Menmen, det är sommar o då ska man inte sitta här hela dagarna. Som sagt är det träningsläger denna veckan. Efter måndagens bakslag så har det bara gått bättre o bättre, mycket bättre! Skönt, antagligen hade ja...

Av Dessi :) - 4 juli 2011 19:19

Ja, vad ska man säga. Jag red som en riktig kratta idag, alltså skitdåligt! Mer behöver jag inte skriva. Förhoppningsvis går det bättre imorron. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards