dessithehappyface

Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

Senaste nytt ;)

Av Dessi :) - 26 maj 2011 16:56

Hm, kan börja med att berätta att jag red Skotten igår kväll och han gick framåt. Till och med lite för fort, så jag försökte hålla in han men han ville springa på så det var en utmaning. Tränade kadrillj också och vi red i täten med Lovisa & Corteza. Gick jättebra första omgången, men innan vi skulle starta andra så helt plötsligt gav Skotten Corteza en spark, helt utan förvarning, hade inte ens örona bakåt, så jäkla fult gjort! Och sen blev Corteza rädd för Skotten vilket inte var så konstigt.

Passet slutade med Galopp på volterna. När jag gav hjälperna så började han stanna, hoppa, sparka osv. Sen blev jag arg och verkligen tryckte på honom, sen flög han fram och sen gick han som en klocka. Han har lite idéer för sig herr Skott.


Idag var jag i skolan lika tidigt som de andra dagarna. Hade egentligen sovmorgon men så klantlig som jag är så tog jag hem svenskahäftet istället för samhälle, så jag var tvungen att åka dit tidigt och börja plugga. Hade utvecklingsamtal idag också och jag kan säga att jag är stolt över mig själv.


Sen käkade på skolan innan jag tog bussen in till stan. Inne i stan så gick jag direkt till Wallenbergs och köpte ett par fina skor (ska fota de så får jag har laddat kameran).


Efter det var det hem och läsa lite i engelskaboken en stund innan jag skulle iväg till tandläkarn för att laga tandställningen, sen hem och pluggade samhällskunskap.


Oj, det blev ett lång inlägg såg jag. Senare idag blir det att göra pannkakor och träna.


  

Gott!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dessi :) - 16 juli 2011 13:29

Dessa fina bilderna från träningslägret har jag fått av Arne, Tack så mkt! (: Kadrilljträning :D Söt pålle :')   Synd att jag är helt efter i detta språnget.. Rock it är så jäkla fin! <3   <3               ...

Av Dessi :) - 15 juli 2011 18:37

Fredag idag o det är underbart! Ska sammanfatta de två senaste dagarna:   Igår: Gjorde inte så mycket mer än att jobba hela dan o sen dega framför datorn o tv:n, Najs!   Idag: jobbat hela dan o nu ikväll blir det fest, me like! :D   Imo...

Av Dessi :) - 13 juli 2011 18:00

Sorry att jag har haft dålig update igen. Men har haft roligare saker för mig än att sitta o dega framför datorn. Kan sammanfatta vad som har hänt under denna veckan:   Mån: Jobbade första dan. Efter jobbet stack jag till Amanda. Jag, Amanda, Bec...

Av Dessi :) - 7 juli 2011 21:20

Tjena! Sorry för dålig update IGEN. Menmen, det är sommar o då ska man inte sitta här hela dagarna. Som sagt är det träningsläger denna veckan. Efter måndagens bakslag så har det bara gått bättre o bättre, mycket bättre! Skönt, antagligen hade ja...

Av Dessi :) - 4 juli 2011 19:19

Ja, vad ska man säga. Jag red som en riktig kratta idag, alltså skitdåligt! Mer behöver jag inte skriva. Förhoppningsvis går det bättre imorron. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards