dessithehappyface

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Dessi :) - 22 maj 2011 20:23

Sitter just nu o söndagsmyser. Har precis läst ut en bra bok, tråkigt nog så är den slut. Otroligt mysigt att det åskade utanför fönstret också, me like! Men om en stund så ska jag se film på kanal5, Irene Huss-nattrond, ska nog festa till det med lite sourcream-chips och lite choklad, gottigott!

God natt!


 

Av Dessi :) - 22 maj 2011 14:18

God eftermiddag alla bloggläsare! Nu ska jag skriva om fortsättningen på min helg.


Igår eftermiddag besökte jag & mamma min kära mormor. Vi åkte till Forsakar Hembygdsparken och gick där en liten runda, otroligt härligt! Fick sommarkänslor (:


Sen var det hem och gjorde vid sig, käka osv... För att sen bege sig vidare till en lugn fest hos Jocke. Vi var typ 9 pers och satt & spelade TV-spel hela kvällen, det var awesome! Sen begav några av oss in till stan och käkade lite nattamat på BK, Gott! Tack för en härlig kväll alla!


Idag har jag inte gjort så mycket. Sov riktigt länge i alla fall och så har jag gjort några uppgifter Matte. Jag kan säga att jag och matteboken kommer inte överens haha.


Snart tänker jag gå ut & sätta mig på altanen och läsa en bok. Ha en trevlig söndag alla!


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards