dessithehappyface

Alla inlägg under februari 2011

Av Dessi :) - 23 februari 2011 19:00

God kväll allihopa!


Denna dagen har varit chill, träffat en polare och lite så, mycket trevligt!


Ikväll har jag lite smågrejer att fixa och sen kolla film.


Ha en trevlig lill-lördag allihopa! (:


  

Maj 2010 (:

Av Dessi :) - 23 februari 2011 09:48

God morgon!


Red Jocke igår kväll, han gick jättebra. Det var iskallt och marken var hård, men kämpande på ändå! Vi red ju inte så jättehårt. Så vi red mest lösgörande på lite volter och vanliga skänkelvikningar diagonalt,  gjorde lite framdelsvändningar också. Tycker om den hästen!


  



Av Dessi :) - 22 februari 2011 12:13

Nu i förmiddags har jag fixat praktikplats. Jag gick till grannbyn & frågade ett hunddagis, och de tog emot. Så jag ska praktisera där i 3,5 vecka i vår, härligt!


  

Söta vovvar! (mina kusiners)  

Av Dessi :) - 22 februari 2011 12:08

Var i stallet igår kväll och kollade när Morsan, Carna & Johanna red. Tänkte fotografera men så tankspridd som jag är så glömde jag att ladda kameran, så det blev bara två bilder på Jocke.



  

Jättebäbis! <3    

Av Dessi :) - 21 februari 2011 15:49

Gjorde plättar till lunch, blev faktiskt ganska nöjd med dom & gott var det ;)


  



Av Dessi :) - 21 februari 2011 11:34

Vaknade faktiskt ganska tidigt idag. Gick lugnt upp och käkade lite frukost. Har typ suttit vid datan hela morgonen typ. Så idag blir det en liten latdag helt enkelt, ska fixa lite grejer och lite så.


Ha det gött så länge! (:



Av Dessi :) - 20 februari 2011 17:39

Tjena allihopa!


Har haft en heldag i stallet idag också. Lika roligt idag med härliga människor och underbara djur. Underbar helg har det varit!


Ikväll blir det att bara ta det lugnt, är ganska trött och sleten. Som tur är det mycket roligt på tv så det blir väl att se på den. Det jag ska kolla på är:


-Ponnyakuten


-Solsidan


-Wallander eller big brother (har inte bestämmt mig än)


Ha en trevlig söndagkväll! (:


  

Av Dessi :) - 19 februari 2011 19:02

Tjena tjena!

Har varit i stallet hela dan idag, har haft stalltjänst och det var en av de bästa på länge! Solen sken, ingen blåst, underbara människor och allt flöt verkerligen på bra. Har också ridit två hästar idag. Jocke red jag först på i Dressyr på morgonen och hoppade Rock it lite lätt på eftermiddan, är faktiskt nöjd med båda passen, duktiga hästapållar! Så jag var i stallet från 8 på morgonen till halv 6 på kvällen, mysig dag!


Nu ska jag börja mitt lördagsmys! Käka god mat, kolla på melodifestivalen, käka mycket godis, sitta här lite och sova.


Ha en mysig lördagkväll!


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards