dessithehappyface

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Dessi :) - 9 februari 2011 17:14

Tjenatjena alla bloggläsare!


Har inte haft tid att skriva något här på de två senaste dagarna, så tänkte skriva lite nu om hur mina dagar har sätt ut:


Min tisdag började verkligen inte bra. Försov mig i 3 timmar! Så man var ganska chockad när jag vaknade och att det var ljust i rummet haha. Detta var faktiskt första gången i mitt liv som jag försov mig, så förhoppningsvis var det bara en tillfällighet. Så jag kom till skolan 2,5 timme för sent och missade två lektioner, fy på mig! Jag kom typ lagom till lunchen. Efter lunch så hade jag & Emma A redovisning om vårt ekologiarbete, så nu är vi klara med den kursen! Sen hade vi idrott och vi hade lite staffetter och sist spelade vi innebandy. efter skolan var det hem och käka lite snabbt, för sen hämtade Jessica mig och åkte till stallet. Red ett ganska hårt dressyrpass med Jocke och han hade vilat i några dar så han var pigg och ganska stark, men stundtals kändes det riktigt bra! Efter stallet så var det hem, duscha, plugga lite samhällskunskap och sova.


Idag så hade jag sovmorgon eftersom vi inte började förrän kvart över 10. Började med räkna matte innan lunch. Efter hade vi samhällskunskap med ett litet läxförhör, gick väl sådär. Sen hade vi typ bara 20 min svenska och vi ska ha ännu ett prov nästa vecka. Sen var det hem och göra klart genetikuppgifterna, och senare idag blir det träning (fast jag har träningsvärk) , härligt!


Kram på er! (:


  

Gammal bild från sommaren 09. Saknar sommaren!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards