dessithehappyface

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Dessi :) - 5 februari 2011 12:25

Igår var det en awesome dag!


Gick först i skolan och var hemma halv 11. haha riktigt gött att sluta så tidigt en fredag! så jag var hemma en stund och sen vid 4-tiden åkte man in till stan. Gick in på hemmakväll och köpte 5 filmer:


- This is it (Michael Jackson)

- Hipp Hipp säsong 1

- Hipp Hipp säsong 2

- The Holiday

- 28 dagar senare


Börjar bli lite trött på sällskapsfilmerna haha. Inne på hemmakväll så träffade jag på Oliver & Rebecka, så det var trevligt. efter en stund så kom Amanda in på hemmakväll och strax därefter kom Emelie & hennes polare, så det var awesome! sen så umgicks man lite med dom och sen träffade jag morsan och vi började fixa lite grejer inför kvällen. Emma N kom hem till mig på kvällen. En riktig softkväll med tjejsnack, film och så tjockade vi oss med godis, chips och läsk. Vi kollade på the Holiday först , riktigt mysig film. Och sist så såg vi på Full frys när man var så lagom flummig xD Så det var en riktigt härlig kväll! (:


Kram på er så länge! (:


  


Av Dessi :) - 5 februari 2011 12:15

Hoppade Jocke i torsdags. Vi hoppade en bana med 4 hinder på medellinjen och det kändes väldigt bra. Han var rätt så stark så jag hade problem med att hålla honom, men det är väl sånt man lär sig. Men det verkade som att han tyckte att det var jättekul, och det är positivt! Hur kul är det att hoppa en häst som tycker att det är tråkigt?! haha han fick så bråttom så han glömde lyfta på bakbenen. Haha han är lite tokig min lilla jättebäbis! Tycker om honom mycket! <3


  

Jättebäbis <3   Fotograf: Arne (:

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards