dessithehappyface

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Dessi :) - 13 februari 2011 17:53

Har faktiskt börjat gilla söndagar nu. Dagen på veckan där man har en lugn stund för sig själv, kolla lite tv, sitta lite vid datorn osv. Ikväll blir det en härlig tv-kväll. Jag tycker faktiskt det är bäst tv på söndagarna. Det är:


- Solsidan

- Hästhoppning världscupen

- Wallander


Ha en skön söndagkväll allihopa! (:


  

Av Dessi :) - 13 februari 2011 16:57

tjena allihopa!

Har inte gjort ett inlägg på länge så tänkte skriva ett rejält nu. Har varit en härligt helg men också ganska mycket plugg. Detta har jag haft för mig under helgen:

Fredag: Kom hem från skolan vid 1 och började med att glo på film och tjocka mig, gött! På kvällen åkte jag hem till Emma N & Petra och hade chillkväll. Hade full-frys maraton och käkade en massa gott. Tack för en härlig kväll!

Lördag: Upp tidigt på morgonen för att åka till stallet och träna. Det var verkligen iskallt och så blev underlaget hårt samt att den ena gramantygel-snabbknäppet gick sönder, men som tur är går resten av gramantygeln att använda. Efter stallet var det hem och plugga. Gjorde klart min engelskaredovisning och gjort nästan klart samhällesuppgiften med redovisning. På kvällen blev det tjejkväll med Vickie. Gjorde god mat. Till förrätt åt vi vitlöksbröd, till varmrätten åt vi pepparbiff med rösti och beanasissås och till efterrätt åt vi kladdkaka, mums var det! och såklart blev det en massa tjejsnack!

Idag: Har inte gjort så mycket. Sovit ut lite, gjorde klart samhälle, pluggade lite till provet imorgon, kollat på film..


ja, såhär har min helg sätt ut.


Puss & kram!


  


 

Bilder från igår (: 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards