dessithehappyface

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Dessi :) - 7 februari 2011 16:31

Tjenatjena!


Måndag idag igen. Dagen började hos tandläkarn, spännde min tandställning, så jag var inte i skolan förräns vid kvart över 10. Då hade vi Genetik och vi fick tillbaka våra prov. Jag fick 87 poäng av 92 möjliga, alltså ett MVG!! härligt! Vi hade också betygsnack i ämnet eftersom kursen slutar nu till sportlovet. Hon sa att jag låg på ett jättestark VG och jag ska göra ett prov i genteknik nästa vecka som är avgörande för om jag ska få VG eller MVG, så nu är det bara att satsa!

Efter lunch hade vi bara knappt en timmes genomgång i Projekt- och företagande och sen slutade vi, så jag var hemma redan vid 2. Pluggade lite engelska och läste lite på redovisningen som vi ska göra imorgon, och nu ligger jag och chillar.


Senare idag ska jag nog till stallet och träffa lite folk!


Kram på er! (:

  

En bild från en shoppingtur med Emma K. (:


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards