dessithehappyface

Alla inlägg under februari 2011

Av Dessi :) - 3 februari 2011 17:35

Här kommer lite bilder från stallet i måndags (:


Emma K och Rocky (:

    

Från framifrån: Matilda & Kim, Thilda & Jolly och där längst borta ser vi Emelie & Wixen (:

 

Emma K & Rocky, Annie & Toya och Emelie & Wixen (:

  

(:

 

Emelie & Wixen (:

   

Thilda & Jolly (:

  

Sara & Älton, Matilda & Kim (:

 

Gunilla & Corre (:

   

Morsan & Rock it (:

 

Jessica & Bombay (:

 

Sara & Älton (:

   

Lisa & Ta dema (:


     


      

Av Dessi :) - 3 februari 2011 17:07

Tjena allihopa!


Sorry för dålig uppdatering, men har verkligen haft fullt upp! Men man har för det mesta gjort roliga grejer. För man kan ju inte sitta framför en datorskärm hela tiden, Hur kul är det lixom?! men jag tänkte berätta lite vad jag har haft för mig under veckan:


-Måndags kväll var jag i stallet och kolla lite på lektionerna och träffade lite folk. Har både fottat och filmat så det kommer upp så fort som möjligt.


-Tisdags var jag först i skolan och gick lång dag. Började 08.30 och slutade 15.40 Fast vi hade idrott sista lekionen så det var helt ok. Jag och Emma A gjorde redovisningen om ryska fängelser på engelska och det gick jättebra! Vi är så duktiga så (: När man kom hem från skolan var det direkt att plugga på genitiken för att sen åka ut till stallet och träna dressyr med Jocke, och han var jätteduktig idag, lugn och fin! Sen var det hem och pluggade lite till och sen sova.


-Igår hade jag sovmorron. Började inte förrän 10 så det var skönt. Fast vi gick en ganska lång dag så man var lite trött i alla fall. När man kom hem så blev man överraskad. Min moster från uppåt landet var på besök så man umgicks lite med henne och familjen. Fick plugga lite denna kvällen också tråkigt nog, men sen åkte vi till stallet och jag red Rock it. Hon var lite småtrött idag eftersom hon hade gått ganska hårt måndag och tisdag, så vi tog det lite lugnt. Men jag kan säga att jag var nog tröttare än hon efter passet haha.


-Idag fick jag lite sovmorron eftersom jag skulle till tandläkaren och laga tandställningen. Så jag var inte i skolan förrän lagom till lunchen. Det var efterrätt idag, äppelkaka med vaniljvisp, asgott! Tycker om torsdagar! Sista lektionen skrev man prov i Genetiken och det kändes ganska bra, så man får väl vänta och se hur det gick (: Så nu har vi inget mer plugg denna veckan, så just nu sitter man bara och njuter.


Ja, detta har jag haft för mig denna veckan!


Kram på er sålänge! (:


  

Jocke är hång! ;)  



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards