dessithehappyface

Alla inlägg under februari 2011

Av Dessi :) - 18 februari 2011 17:23

Väldigt lugn dag idag. Började halv 9 och slutade typ 11. Hade bara matte och samhällskunskap. Hade redovisning i samhällskunskapen och jag är faktiskt nöjd, eftersom jag inte gillar att redovisa. Efter lektionerna så åt jag lunch i skolan innan jag åkte hem och det var god mat även idag, Lasagne! Mums!


Efter skolan har jag verkligen inte gjort något vettigt, bara chillat faktiskt.


Ha en trevlig fredagkväll alla!   

Haha en matteuträkning x)  

Av Dessi :) - 18 februari 2011 16:27

Träningen gick jättebra igår. Jocke var så pigg och glad, haha jag orkade inte ens hålla honom. Vi hoppade en liten lätt 5- och halva. Jätteskoj var det! Längtar så mycket tills tävlingarna drar igång!

Av Dessi :) - 17 februari 2011 17:07

God kväll alla bloggläsare!


Har varit en rätt så rolig dag idag:  


-Började halv 9 med en timmes matte.

-På svenskan såg vi på "I rymden finns inga känslor" , asbra var den!

-God lunch idag också med en mumsig efterrätt!

-Gjorde prov i Genteknik, läraren sa att jag fick full pott!

-Fick tillbaka mitt svenska grammatikprov, fick ett MVG!!

-Sista lektionen åkte vi på studiebesök.

-När jag kom hem gjorde jag klart det allra sista på samhälleskunskapen.


Nu ser man fram emot dagens träning!


Ha en trevligt kväll alla bloggläsare! (:


 


Av Dessi :) - 16 februari 2011 20:13

Så här har min kväll sätt ut:


  

Matte C

 

Genteknink (avgörande prov imorgon) , haha Såhär intressant tycker katten att det är ;)  


Så här kommer den att se ut:

  

Kolla på Irene Huss och dricka en härligt god varm choklad!


Ha en mysig onsdagkväll alla! (:

Av Dessi :) - 16 februari 2011 20:06

Sorry för en extremt dålig update, men som sagt man kan inte sitta vid datorn jämnt. Har haft ett par bra dagar. Har fått reda på ett slutbetyg, lärt mig cowboydans och dressyrträningen med Jocke igår gick bra. Ämnet som jag fick slutbetyg i var Ekologi och det blev ett VG, så är jätteglad! :D

Av Dessi :) - 14 februari 2011 20:10

Tjena igen!


Det blev tyvärr inget stall idag. Det var alldeles för kallt för att bara sitta som åskådare i 3 timmar. Är trött på denna jävla kyla! Tycker faktiskt att det ska bli sommar nu!


  

Av Dessi :) - 14 februari 2011 16:09

Glad alla hjärtans dag allihopa!


Ska jag vara helt ärlig så tycker jag att det känns som en vanlig måndag haha, men det har varit en härlig dag ändå. Hade sovmorgon imorse. Började inte förrän 10 och slutade vid 1. Skrev prov i Projekt- och företagande idag så vi får väl se hur det gick. När man väl var i hemmet så blev det direkt att plugga. Har två prov till denna veckan och ett arbete med redovisning. Efter pluggningen så blev det en fika i köket med papsen, kaffe och kladdkaka , mums! Nu så sitter jag och chillar lite.


Eftersom det är alla hjärtans dag idag så ska jag ut till stallet senare och träffa den som jag tycker om allra mest, underbara Jocke <3 och så ska jag träffa några andra roliga prickar.


Kram på er!


 

Jocke <3  

Av Dessi :) - 13 februari 2011 17:53

Har faktiskt börjat gilla söndagar nu. Dagen på veckan där man har en lugn stund för sig själv, kolla lite tv, sitta lite vid datorn osv. Ikväll blir det en härlig tv-kväll. Jag tycker faktiskt det är bäst tv på söndagarna. Det är:


- Solsidan

- Hästhoppning världscupen

- Wallander


Ha en skön söndagkväll allihopa! (:


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards