dessithehappyface

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Dessi :) - 21 april 2011 21:47

Har hopptränat idag och jag är faktiskt nöjd. Det var första gången i år som vi hoppade ute i paddocken. Det var sommarvärme! Helt sjukt! Vi hoppade huset (bana på 5 hinder). Första rundan vi hoppade så gick det verkligen jättedåligt och det var klantigt ridit från min sida. Red ihop honom alldeles för mycket och jag lät honom inte galoppera på så det blev PANNKAKA med stora bokstäver. Så vi var överallt där vi inte skulle helt enkelt. Men andra gången skulle vi hoppa banan två gånger i följd (10 språng istället för 5) och denna rundan gick verkligen bra. Jag lättade på handen, jag var lugn och jag lät han galoppera på i sin takt. Tro det eller ej... han gick mycket lugnare, vi fick ett bra flyt och det var kontrollerat. Så jag är jättenöjd med Jocke idag och det var en härlig träning. Övning ger färdighet!




Av Dessi :) - 21 april 2011 10:00

Tjena!

Sorry igen för en dålig update. Har varken haft tid eller ork att updatera något. Men dagarna flyter på och själv tycker man att livet är underbart.


-Våren är här!

-Rider två hästar som är helt underbara

-Trivs jättebra på min praktik

-Mitt lilla lov har börjat

-Har en underbar familj och underbara vänner


Ja, man har inte så mycket att klaga på (:


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards