dessithehappyface

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Dessi :) - 28 april 2011 15:55

Red Rockit igår. Ja, vad ska man säga... Ingen av oss var på sitt bästa humör. Det började med att Rock it var exremt sur i boxen, Tryckte in mig i väggen, vände baken mot mig och började bråka med grannen. Redan då insåg jag hur kvällens träning skulle bli. Samtidigt som jag hade huvudvärk och var allmänt seg.

När jag red henne så var hon verkligen seg och ville nog helst inte arbeta överhuvudtaget. Hon dummade sig inte men hon var inte helt koncentrerad.


Anledningen till att hon var såhär var att hon hade gått jättebra med mamma kvällen innan och det var ett rejällt pass hon gick, så hon hade nog rejällt med träningsvärk helt enkelt. Men som tur var jobbade hon lätt igår och i hennes eget tempo haha. Så träningen igår var helt klart godkänt! (:


Rock it <3


I detta inlägget ska jag också skriva lite kortfattat om dagens praktik. Ja... gjorde ungefär samma saker som jag gjorde igår, fast jag gick en mycket kortare runda (en 1-timmas-runda ungefär) och solade typ resten av dan haha. Detta var allt jag gjorde denna dan. ;)







Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards