dessithehappyface

Alla inlägg under mars 2011

Av Dessi :) - 19 mars 2011 20:20

God kväll alla!


Har varit i stallet hela dan: 08.00- ca 18.00 , alltså har det varit en riktigt härlig dag! Har haft stalljour och ridit båda hästarna. Red ett pass dressyr på Jocke och ett hopp på Rock it, och jag är så nöjd med båda!


Kvällens aktivitet är att göra så lite som möjligt haha.

Ha en trevlig lördagkväll alla!


  

Jocke <3

 

Rock it <3  

Av Dessi :) - 18 mars 2011 18:33

Det blir en lugn kväll för mig idag. Det enda jag ska göra är:


-Äta en god middag

-Kolla på "Män som hatar kvinnor"

-Käka jättemycket gottigheter


Nu har jag också fått bilderna från senaste tävlingen skickade från Emma K på ett annat sätt, så de kommer upp så småningom. Tack ännu en gång för bilderna Emma! (:


  

Emma & Rocky (: Besök hennes blogg: http://rockiiebooi.bloggplatsen.se/

  

Jag & Jocke (:


Av Dessi :) - 18 mars 2011 16:44

Vad har jag gjort idag? haha inte mycket.

Skolan: 08.30-11.30

Hade bara samhällskunskap utan lärare och matte.

Jag & Ida missade den tidigare bussen precis när den gick och den gick till och med förtidigt! Så jag fick äta i skolan idag, men tyckte mer synd om Ida som hade en träningstid att passa, jävla buss!

Men hem kom man och jag har bokat en tid för färgning hos frissan, vilken färg får ni se senare! ;)


  

Obs! Bilden är 2 år gammal (:

Av Dessi :) - 18 mars 2011 14:50

Hopptränade Jocke igår. Han kändes sjukt bra men han var samtidigt asstark! Vi hoppade åttan igår, så vi hoppade en liten bana. 

Vi har gjort ett framsteg tillsammans i alla fall, vi kan äntligen travhoppa! Det ni! ;)

Dessi tycker om Jättebäbis!


  

<3 


Av Dessi :) - 17 mars 2011 17:17

Tjena allihopa!

Även om jag har varit ledig hela dan idag så har min uppdate varit dålig. Mitt internet har strulat lite idag så ja. Men idag har jag:


-Städat (damsugit hela hela huset och städat mitt rum)


-Sätt en lång film (the holiday) sjukt bra!


-Sätt på tv


Detta lilla har jag gjort idag. Man får faktiskt ha lite lata dagar också ;)


Ha en fortsatt trevlig torsdag alla (:  

Av Dessi :) - 16 mars 2011 22:47

Red Rock it tidigare ikväll och jag är mycket nöjd med henne. Visst hon lekte jägersro i början och fick med sig mix också, menmen de ska vara lite liv i dem, och hon gjorde mycket fina skänkelvikningar och högergaloppen var underbar, så det var ett mycket roligt pass.   


Av Dessi :) - 16 mars 2011 18:07

Haha min skoldag har varit så jäkla chill, började 12.20 och slutade 15.40. Jag hade bara svenska och idrott.


På idrotten hade vi höjdhopp, med löpning och lite styrka, och jag kommer att ha träningsvärk imorgon ;)


Ja såhär har min dag sätt ut ensålänge, men kommer nog lägga ut ett inlägg till senare ikväll, så vi hörs sen!  Kram på er! (:

Av Dessi :) - 15 mars 2011 22:37

Hej alla!

Har varit en ganska lång dag för mig. Gick i skolan från 08.30 till 15.40 Skrev matteprov idag också (omprov) , så får hoppas att jag klarade det denna gången och så har jag haft engelska, svenska och idrott.

Sen var det hem och vila i en timme sen var det ut till stallet för mer träning, vilket var härligt! Älskar rejäla dressyrpass!


Ja, såhär har min dag sätt ut.


God natt!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards