dessithehappyface

Alla inlägg under mars 2011

Av Dessi :) - 14 mars 2011 19:23

Tjena alla bloggläsare!


Idag har det varit en ganska lugn dag. Gick i skolan från 12.20 till 15.40, hade bara engelska och matte, så det var gött!


Sen var det hem och plugga. Ska göra om mitt matteprov och så har jag både glosor & redovisning i engelska tills imorgon.


Har inte så mycket mer att berätta om. Har problem med att få upp de andra bilderna, men ska kolla med min bloggpolare Emma K om den saken.


Kram på er sålänge!


  

Emma K <3 Besök hennes blogg vet jag!

http://rockiiebooi.bloggplatsen.se/





Av Dessi :) - 13 mars 2011 20:37

Här kommer första delen av bilder från förra helgen (:

Fotograf: Arne (:


  


  


  



   

Jag & Rockit (:

  


   

  

    

Jag & Jocke (:


Bildbomb 2 kommer inom kort (:

Av Dessi :) - 13 mars 2011 11:19

Det har varit en ganska lugn helg, även om man har haft mycket att göra så har man ändå vilat upp sig lite. Nu ska jag skriva lite vad jag har haft för mig under helgen:


Fredag kväll:

Spenderade kvällen med Emma N och Agnes. Spelade bowling och jag var verkligen kass på de, och jag förlorade haha. Sen hyrde vi film och körde hem till mig, sen var vi hemma hos mig resten av kvällen.


Lördag:

Var uppe med tuppen som vanligt och red Jocke. Red dressyr och lösgörande. Pysslade lite med honom och sen gick vi i gruppen in och fikade som vanligt. Sen åkte jag och mamma direkt från stallet till mormor. Var och hälsade på henne en stund. Åkte hem sen och tog det lite lugnt, sen kom farfar på besök, vi käkade pizza, kollade på fotboll (Mancester United-Arsenal) och därefter melodifestivalen, mycket trevligt!


Idag:

Har inte hunnit att göra så mycket idag. Ätit frukost med farfar, Skrivit lite på min svenskauppgift. Ja , detta har jag hunnit göra idag.


Ska blogga lite mer sen idag. Ska lägga upp lite bilder och lite så, så vi hörs sen! ;)


  

En bild på Mig & Jocke och Fia & Chili (:  




Av Dessi :) - 11 mars 2011 17:08

Idag har dagen sätt ut såhär.


Hade samhällskunskapsprov först på morgonen, hoppas att det gick bra. Hade Matte därefter och sen slutade vi. Sen åkte jag, Sara, Emma N och Louise in till stan och gick in på hemmakväll. Köpte två filmer (New Moon & I hennes skor) och en coca cola zero haha.

Sen åkte jag hem och slängde mig på sängen och kollade på I hennes skor och Krängde godis.


Nu ser jag framemot en trevlig kväll! (:

Av Dessi :) - 11 mars 2011 17:03

Asså snacka om vilken träningsvärk jag har! Kanske beror på att jag har tränat mycket dessa dagarna också..


I onsdags så tränade vi styrka på idrotten, haha ajajaj. På kvällen sen red jag Rock it, hon gick fint emellanåt.


Igår hopptränade jag Jocke och han var en dröm jämfört med i söndags. Tur säger jag eftersom jag hade så jäkla ont!


Nu känner man sig vältränad ;)





Av Dessi :) - 8 mars 2011 23:18

Har tränat ett pass dressyr med Jocke och han gick mycket fint, är jättenöjd med träningen! Jag fick också kämpa på lite , men det känns kanonbra efteråt! 


eftersom det är fettisdagen idag så åt jag en liten semla när jag kom hem, mycket god!


Ja, detta var min tisdagkväll! mycket mysig!


Godnatt på er alla! (:

Av Dessi :) - 8 mars 2011 16:45

Tjenare!


Idag har det vatt en chill dag. Gick i skolan från 12.20 till ca 14.30 Skrev 2 prov idag. Skrev ett i matte som jag inte kommer att klara, och detta är sant! Jag fick bara en dålig idé att skriva det idag, men man måste chansa lite, för jag kunde kanske inte det bättre imorgon. Efter det skrev jag ett i idrott också om muskler. En glad nyhet är att Emma A tog sitt körkort idag, Ett stort grattis till henne! (:


Sen var det hem och käka lite, sen läste jag några sidor i samhällskunskapsboken.


Skriver nog ett inlägg till idag!


Kram på er sålänge! (:

Av Dessi :) - 7 mars 2011 23:02

Idag är det måndag (som jag tror alla vet redan) ;)

Började skolan halv 11 till tjugo i fyra, helt ok!

Fick en mycket fin present av Lollo och Heidi haha!

Sen var det hem och plugga lite, gjorde klart samhällesuppgifterna och pluggade lite till idrottsprovet som vi har imorgon.

Har firat min kära farfar idag också, grattis till honom!

Såhär har min dag sätt ut.


Kram på er! (:

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards