dessithehappyface

Alla inlägg under maj 2011

Av Dessi :) - 6 maj 2011 20:35

Ska ta paus från bloggadet i några dagar, känner verkligen inte för det. Men jag kommer tillbaka! ;)

Av Dessi :) - 5 maj 2011 16:45

Red Rockit igår. Gick stundtals bra. Rock it var pigg och glad men gillade inte duvorna i träden haha.


Idag har jag gått halvdag i skolan, slutade redan vid lunch. Hade bara samhällskunskap och resurstid.


Sen var det hem och damsugade hela huset, pluggade lite matte, läste några sidor samhällskunskap och kolla tv.


Mer har jag inte att skriva... (:



Av Dessi :) - 4 maj 2011 14:38

Varför har man alltid så mycket o göra när man är ledig?! Haha , eller så hatar jag att inte ha något göra? Men detta har jag haft för mig idag:


   Kollade synen i förmiddags.


 

Pluggat matte eftersom jag har prov i övermorgon + Gjorde klar min APU-rabbort, nu är det bara redovisningen som ska göras.


  

Putsat alla ridskor (alla är inte mina) , shaps och sporrar. behövdes verkligen!


Fortsättning följer... ;)  

Av Dessi :) - 3 maj 2011 22:13

Hade träning i dressyr idag med Jocke och han kändes väldigt bra. Han var lite småstel i början men ju längre in i passet vi red desto mjukare blev han. Det får ju ta sin lilla tid!

Vi hade också en "hoppa in" ridlärare idag, för den orginala var iväg. Men hon var jättebra och det var en bra lektion. Fick göra lite övningar som man inte har testat på tidigare. (:


Är mer än nöjd med dagens träning ;)


 

<3



Av Dessi :) - 3 maj 2011 17:18

Tjenare!

Idag har jag gått halvdag i skolan, 08.30-11.30 , gött var det!

Har nästan gjort klart mitt APU-arbete och jag har städat ut mitt stallskåp, tagit ur alla skor, öronskydd osv. Ida behövde ett skåp och eftersom jag inte behövde något så kunde hon få mitt. (:

Jag har bara tagit det lugnt sen jag kom hem vi halv 2. Har typ bara suttit vid datan, tv:n osv. Men ikväll blir det träning , måste ju röra på fläsket ;)

Av Dessi :) - 2 maj 2011 16:35

Gick min första skoldag idag på ca 4,5 vecka, är helt slut! Började halv 9 och slutade tio i 2. Hade bara 3 lektioner: Svenska, Samhällskunskap och matte. På svenskan började vi skriva på vårt APU-arbete, på samhällskunskapen började vi med ett grupparbete där vi ska sammanfatta ett kapitel om invandring och i matten bara fortsatte man räkna. Hade ingen mjukstart precis, men man ska inte klaga. Det var ju ändå skoj att träffa alla igen, har saknat dem! (:





Av Dessi :) - 1 maj 2011 17:53

Min Valborg blev lyckad. Firade med ett par goda vänner som heter Emma & Simon. Åt gott, drack gott och hade det riktigt trevligt. Kollade på brasan och efter det sjöng vi singstar hela kvällen haha.


Idag har jag gjort några sidor matte, kollat på världscupsfinalen i hoppning och tagit det lugnt. Kommer kanske ett inlägg till idag, men vi får se! (:


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards