dessithehappyface

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Dessi :) - 16 januari 2011 18:31

Idag har jag haft en riktig fixadag: Jag har:



-Räknat matematik C, så nu ligger jag i fas.


-Städat mitt rum och det behövdes!


-Putsat båda mina och Jockes grejer, så nu är dom svarta igen haha.


-Bloggat lite.


Ikväll blir det en riktig chillkväll. Ska se ett par tv-program, solsidan & timeout. Härligt med humorprogram på söndagarna! 


Ha en trevlig söndagkväll alla bloggläsare! (:


   

Bjuder på denna gamla bild! (:  


Av Dessi :) - 16 januari 2011 15:53

Tjena!


Nu ska ska jag skriva om en mycket spännande person som heter Emma. Det är tjejen som hjälper mig med allt som har med bloggen att göra, hon gjorde bl a min header. Hon lägger även upp filmerna från hoppträningarna på youtube och gör även dom såklart. Hon är en helt underbar person! Vi träffades såklart i stallet och lärde känna varandra mycket när hon blev fodervärd på Paella. Sen blev hon förstor för lilla Paella eftersom hon är en B-ponny och gick över till sin nuvarande foderponny Rocky, som även är halvbror till min förra foderponny Jolly. Men nu tänkte jag sammanfatta lite om henne och Rocky:

-Detta är ett par som passar mycket bra ihop. Rocky är en häst som är lite osäker och Emma är så sjukt snäll mot honom. Under denna tid man har följt dom så har man en sån stor utveckling, vilket är sjukt kul! De hoppar som aldrig förr och de går så fint i dressyren. Det ska bli kul att följa er på tävlingarna i vår! (och även dom andra i stallet såklart) (:


Detta är Emmas blogg! Läs den gärna, för den är sjukt bra! (:

www.rockiiebooi.bloggplatsen.se


  

Emma & jag (:

  

Bara för att hon är söt på denna bilden (:

  

Emma & Rocky (:

  

Emma & Emelie (:
















Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards