dessithehappyface

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Dessi :) - 23 januari 2011 15:37

Igår morse gick man upp vid 7 för att sticka till stallet, så det blev inte så mycket sömn den natten.Red Jocke och snacka om vad dåligt jag red. Asså , min hjälper sammarbetade inte kan man säga. Jag var helt slut i huvudet och jag höll faktiskt på att somna på hästryggen, haha inte så lyckat! Sen efter jag hade gjort vid Jocke så åt man förmiddagsfika med resten av gruppen, lika mysigt varje gång , Helgens höjdpunkt helt klart!


Sen var det hem ett par timmar och vilade lite, efter det åkte jag till stallet en vända till för att hoppträna Rock it och det gick verkligen bra! Haha jag var till och med lite nervös av nån konstig anledning, kanske för att jag inte har hoppat henne på ett tag.


Sen var det hem igen för att göra vid sig inför kvällen. Igår kväll blev det en underbar tjejkväll med Amanda, Arne, Becka och Emelie, sjukt roligt! (:


Ja, detta var min lördag! :D


  

Emelie & Arne (:

   

En extremt gammal bild på Amanda, mej och Becka (:  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards