dessithehappyface

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Dessi :) - 28 januari 2011 21:02

Go kväll alla!

Här kommer en fortsättning av dagen:

Åkte in till stan vid halv 4 och mötte upp min bloggkollega Emma K. Vi gick en runda på stan och köpte lite grejer. Emma köpte en parfym, en BH och ett par varmesockar. Jag köpte en vit halsduk, vita vantar och en grön munktröja, mkt nöjd med mitt köp!

Sen åkte Emma hem och sen väntade jag lite på rese tills Vickie och Konrad mötte upp mig.Efter det mötte vi upp Isabell och gick lite i affärer och vidare till bar-b-cu. Och där satt vi i ett par timmar, mkt mysigt med gott sällskap och god mat! Åt revben med potatisgratäng, beanaissås och vitlökssmör och till efterrätt Pannakotta, Otroligt gott!


Ja såhär har min eftermiddag/kväll sätt ut. Nu ligger jag och softar och ska nog snart se på filmen "American Dreams".


Ha en fortsatt mysig fredagkväll allihopa! <3


  

Tycker om dig mycket Emma! <3

  

Isabell, Vickie och så ser vi Konrad där bakom (:



Av Dessi :) - 28 januari 2011 13:23

Tjena alla bloggläsare!

Har ju inte bloggat på ett tag så jag ska sammanfatta lite hur de 3 senaste dagarna har sätt ut:


-I onsdags var jag ledig, typ pluggade och städade hela dan haha. På kvällen red jag Rock it lite. Ett lugnt pass med lösgörande kan man säga. Både hon och jag hade träningsvärk så det var nog lite jobbigt för oss båda haha.


-Igår gick jag först i skolan från halv 9 till ungefär halv 3. Haha asså vilken flummig dag! Har inte skrattat så mycket på länge kan man säga! Men det mest roliga var nog på vår resurslektion när vi började ta på varandras kinder och började prata kinesiska haha. Idag fick jag också veta resultatet på mitt matteprov.. VG! Livet är fullt av överraskningar eller vad man säger. (: Sen på kvällen hoppade jag Jocke och han har börjat leka ånglok igen, Härligt! Han var riktigt pigg asså!


-Idag har jag inte hunnit göra så mycket. Gått i skolan från halv 9- 11, sen hem och nu sitter jag här. (:


Ja , såhär har ungefär mina dagar sätt ut. Kram på er sålänge! (:


  

Haha ja såhär brukar det gå till på våra lekioner xD

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards