dessithehappyface

Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Senaste nytt (:

Av Dessi :) - 28 januari 2011 13:23

Tjena alla bloggläsare!

Har ju inte bloggat på ett tag så jag ska sammanfatta lite hur de 3 senaste dagarna har sätt ut:


-I onsdags var jag ledig, typ pluggade och städade hela dan haha. På kvällen red jag Rock it lite. Ett lugnt pass med lösgörande kan man säga. Både hon och jag hade träningsvärk så det var nog lite jobbigt för oss båda haha.


-Igår gick jag först i skolan från halv 9 till ungefär halv 3. Haha asså vilken flummig dag! Har inte skrattat så mycket på länge kan man säga! Men det mest roliga var nog på vår resurslektion när vi började ta på varandras kinder och började prata kinesiska haha. Idag fick jag också veta resultatet på mitt matteprov.. VG! Livet är fullt av överraskningar eller vad man säger. (: Sen på kvällen hoppade jag Jocke och han har börjat leka ånglok igen, Härligt! Han var riktigt pigg asså!


-Idag har jag inte hunnit göra så mycket. Gått i skolan från halv 9- 11, sen hem och nu sitter jag här. (:


Ja , såhär har ungefär mina dagar sätt ut. Kram på er sålänge! (:


  

Haha ja såhär brukar det gå till på våra lekioner xD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dessi :) - 16 juli 2011 13:29

Dessa fina bilderna från träningslägret har jag fått av Arne, Tack så mkt! (: Kadrilljträning :D Söt pålle :')   Synd att jag är helt efter i detta språnget.. Rock it är så jäkla fin! <3   <3               ...

Av Dessi :) - 15 juli 2011 18:37

Fredag idag o det är underbart! Ska sammanfatta de två senaste dagarna:   Igår: Gjorde inte så mycket mer än att jobba hela dan o sen dega framför datorn o tv:n, Najs!   Idag: jobbat hela dan o nu ikväll blir det fest, me like! :D   Imo...

Av Dessi :) - 13 juli 2011 18:00

Sorry att jag har haft dålig update igen. Men har haft roligare saker för mig än att sitta o dega framför datorn. Kan sammanfatta vad som har hänt under denna veckan:   Mån: Jobbade första dan. Efter jobbet stack jag till Amanda. Jag, Amanda, Bec...

Av Dessi :) - 7 juli 2011 21:20

Tjena! Sorry för dålig update IGEN. Menmen, det är sommar o då ska man inte sitta här hela dagarna. Som sagt är det träningsläger denna veckan. Efter måndagens bakslag så har det bara gått bättre o bättre, mycket bättre! Skönt, antagligen hade ja...

Av Dessi :) - 4 juli 2011 19:19

Ja, vad ska man säga. Jag red som en riktig kratta idag, alltså skitdåligt! Mer behöver jag inte skriva. Förhoppningsvis går det bättre imorron. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards