dessithehappyface

Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Underbar fredag! (:

Av Dessi :) - 28 januari 2011 21:02

Go kväll alla!

Här kommer en fortsättning av dagen:

Åkte in till stan vid halv 4 och mötte upp min bloggkollega Emma K. Vi gick en runda på stan och köpte lite grejer. Emma köpte en parfym, en BH och ett par varmesockar. Jag köpte en vit halsduk, vita vantar och en grön munktröja, mkt nöjd med mitt köp!

Sen åkte Emma hem och sen väntade jag lite på rese tills Vickie och Konrad mötte upp mig.Efter det mötte vi upp Isabell och gick lite i affärer och vidare till bar-b-cu. Och där satt vi i ett par timmar, mkt mysigt med gott sällskap och god mat! Åt revben med potatisgratäng, beanaissås och vitlökssmör och till efterrätt Pannakotta, Otroligt gott!


Ja såhär har min eftermiddag/kväll sätt ut. Nu ligger jag och softar och ska nog snart se på filmen "American Dreams".


Ha en fortsatt mysig fredagkväll allihopa! <3


  

Tycker om dig mycket Emma! <3

  

Isabell, Vickie och så ser vi Konrad där bakom (:



 
 
emma. ;pp

emma. ;pp

28 januari 2011 21:41

dessan du är helt underbar, glöm nt det! <3
men tkr du ska ha bättre bilder på mig + att vi måste ta bilder tsm. ;dd<3

http://www.rockiiebooi.bloggplatsen.se

Dessi :)

29 januari 2011 12:00

Självklart! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dessi :) - 16 juli 2011 13:29

Dessa fina bilderna från träningslägret har jag fått av Arne, Tack så mkt! (: Kadrilljträning :D Söt pålle :')   Synd att jag är helt efter i detta språnget.. Rock it är så jäkla fin! <3   <3               ...

Av Dessi :) - 15 juli 2011 18:37

Fredag idag o det är underbart! Ska sammanfatta de två senaste dagarna:   Igår: Gjorde inte så mycket mer än att jobba hela dan o sen dega framför datorn o tv:n, Najs!   Idag: jobbat hela dan o nu ikväll blir det fest, me like! :D   Imo...

Av Dessi :) - 13 juli 2011 18:00

Sorry att jag har haft dålig update igen. Men har haft roligare saker för mig än att sitta o dega framför datorn. Kan sammanfatta vad som har hänt under denna veckan:   Mån: Jobbade första dan. Efter jobbet stack jag till Amanda. Jag, Amanda, Bec...

Av Dessi :) - 7 juli 2011 21:20

Tjena! Sorry för dålig update IGEN. Menmen, det är sommar o då ska man inte sitta här hela dagarna. Som sagt är det träningsläger denna veckan. Efter måndagens bakslag så har det bara gått bättre o bättre, mycket bättre! Skönt, antagligen hade ja...

Av Dessi :) - 4 juli 2011 19:19

Ja, vad ska man säga. Jag red som en riktig kratta idag, alltså skitdåligt! Mer behöver jag inte skriva. Förhoppningsvis går det bättre imorron. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards